Chillkväll

Heljojsan,jasmine och flisan kom hit till mig igår,vi låg i sänga och snackade en stund,och spelade fifa fram tills jacob,lukas,Caroline och Pontus kom,så satt vi i köket med mamma en stund och höll på och tjafsade,haha nej men vi snackade massa och drev oså :) Senare kom även Wiberg och Magnusson så de blev fullt i köket med de var nice,ronken visade sina talanger på allt som vanligt..skräll,haha! Sen drog dom vid 1 och jag gick och la mig etfersom jag skulle välja mellan stockholm och grästorp idag vart jag skulle,får bli en tur till grästorp och hälsa på alla släktingar där :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!