Härlig eftermiddag

Hello,har haft en relativt bra måndag,för att vara måndag efter ett lov så var de inga problem med att gå upp iallafall,hade 2 lektioner fram tills jag började hosta blod igen,har gjort de i en vecka nu,ska dehär aldrig få sitt slut eller? Börjar bli psykiskt jobbigt nu att gå runt och vänta på en ny inre blödning om jag ska va ärlig! Men fortsatte lektionen som vanligt,och gick upp för att ha den sista lektionen,då blodet kom tillbaka,så jag fick åka hem och vila mig,pluggade lite och sen tog jag en cykeltur mitt mitt absolut bästa och finaste ställe på hela malö,så skönt att bara sitta där och göra absolut ingenting! Måste sova nu,de tar på krafterna att ha de såhär,puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!