Tack för den älskling

Måste säga de att jag har en jädrans charmig chef! haha så jävla störd

Jobbat klart!

gokväll,hihi..Drog faktiskt till gymmet imorse,eller aa vid 1 någon gång :) Riktigt gött att komma dit igen,ska börja träna mer nu och få lite rutin,kan vara skönt de också,efter träningen drog jag till jobbet,var kanonblöt när jag kom fram till campingen..eftersom jag åkte moppe från ellös till malö i spöregn,jag skojar inte de bara öste ner så de bara rann om mig haha! Sprang in i Patriks hus och bytte om,sen drog Patrik Och dennis iväg och jag satte igång och fixade lite mer varor och sånt :) Sen kom mormor med mat till mig,hehehe! Sen drog jag hem vid 8 ungefär..tog en tur med båten och åkte tube! Nu har jag städat stugan och diskat och så.ska lägga mig i sängen och se på andra avenyn nu tänkte jag! Skulle dragit till ellös men har verk i benen så kände inte för de..jävla skitsjukdom,den kan dra åt helvete! tack för mig :)

Lillebror på besök

Lillebruuur på besök i stugan,Massa film och cola ikväll,mysigt med lite kvalitéstid med honom :)

Middag deluxe

Fick en fin present av mig chef,eller aa min blivande man enligt han själv Patrik! Så gullig är han,en sån chef skulle alla ha vill jag lvoa ;)
La ihop en middag efter jag städat allt från igår när jag kom hem från jobbet,sen drog jag upp till mamma och pappa och åt jordgubbar med dom,deluxe albéne som Patrik hade sagt:)

Satte pappsen på städning

pappa städade undan lite smått och målade? haha de ser man ju på tröjan om inte annat..
Bonnebränna har han också. höhö fult love you dad.

Dagen igår i bilder

mina fina underbara bästa vänner! älskar er !

Sitter på jobbet

hallå allihopa! Gårdagen vad kanonbra,tjejerna kom runt halv 9 med fin sång och grejer,haha! Och en massa fina presenter! <jag hade kalas för en del av släkten på förmiddagen och även familjen,fick en jävla massa fina presenter :) sen på kvällen kom tjejerna vi åt grillat och satt ute en stund,sen drog vi in och mös med jordgubbar och hela paketet! Allt kom igång sen på natten då alla blev övertrötta haha!! Rolig kväll iallafall :) imorse stoppade vi oss lite snabb frukost och jag drog till jobbet medans tjejerna åkte hem till sig :) Sitter här på campingen,har haft en del kunder men nu är de rätt lungt..ganska tråkigt..särskillt när jag glömde min andraavenyn data hemma,så jag kan inte se på andra avenyn här i min ensamhet...bilder från igår får ni sen när jag kommer hem,har dom på kameran.
Får la ta och diska lite då..och hoppas på att pappa kommer ner med andra avenyn snart!

16 år idag!

Godmorgon! Vaknade idag av att telefonen vibrerade så in i helvete..glömde stänga av den jao! Åkte upp till min familj så började dom sjunga..deras sångröster gör mig döv varje år :-) haha skoja! Sen ringde david och filip och dom kom ner till mig i stugan med present :D Dom måste vara sveriges bästa helt seriöst! Ben och Jerryglass!! passar perfekt nu när jag ska lägga mig i solen och steka! (H) Sen blir de kalas med släkt och senare med vänner! Kommer säkert bli toppen,men först frukost sen sola! yepp yepp!
Puss på er goingar

Storstädat

Haha tro de eller ej..MEN jag..Kim Amanda Julia Särehag har städat hela stugan själv! Utan pappas hjälp eller någonting! Stolt tjej jao!Rent och så inför imorgon! Ska lägga mig tidigt idag,har ju en del att göra imorgon och så:)

Tube efter båten

Detta måste verkligen vara sommarens bästa stunder,spegelblankt på havet vilket gör att man flyger åt helvete när båtens egna vågor flyger förbi..pappa såg till att jag fick dejta vattnet idag..liksom bada lite..kallt!

Nya grejerna

Köpte 2 linnen och ett par byxor inne på vero moda förut,byxorna är extremt höga menmen de är la bara att vänja sig,hehe! Drar ner till campingen till Alex en stund sen blir de tube/ring efter båten! wii!:D

Frulle vid bryggan

Tjenixen! Vaknade vid 11,drog upp till min familj och tvingade med pappsen till torp,var tvungen att hitta lite nya plagg som jag ska ha dels imorgon och även nästa helg!:) Kom hem för några timmar sen,la mig i solen direkt,åååh gott som fan,sen kom morfar ner med frukost,haha klockan 3 på dagen? jaja så går de när man har bråttom! Ska fixa lite i stugan sen drar jag upp till min familj och käkar där idag,eftersom dom skulle ha tacos och de är goare än vad jag har i kylen hemma hos mig..Ikväll får jag se vad som händer,har massa att fixa inför imorgon,men en tripp till campingen blir de säkert!:)

Godnatt

Facebook och andra avenyn,sen sova! Upp tidigt imorgon för att dra till torp och handla inför tordag!puss
godnatt

Sommarjobb!

På tal om ingenting så är de några somm frågat vart jag sommarjobbar,så tänkte att jag skriver de här :)
Jag jobbar på Malö camping,där jag är i kassan,checkar in campinggäster och visar dom runt och så vidare,hur chill som helst,för är de regn ute och man jobbar så sitter man med datan inne i kiosken/receptionen och chillar,är det fint väder sitter man utanför och solar (y) och tar hand om kunderna när dom kommer naturligtvis!
Sen i mitten av sommaren, har jag även jobb på taubespslen,och de är verkligen sommarens höjdpunkt,massa kändisar massa bra sång och så vidare! Hörde på nyheterna att Melissa Horn ska få Taube-priset iår,och alla andra år har artisten som fått taubepriset kommit till taubespslen och tagit imot de,så hoppas verkligen hon dyker upp i sommar,de hade varit rätt coolt :) så ao,de är de jag sysslar med när jag jobbar!

Moppeåk

hellooo,vaknade runt 11 idag,tog på mig bikini och la mig på bryggan och solade i 2 timmar (y) asgött!
Sedan tog jag moppen till ellös,mötte upp jenny,matilda,alice och fanny,vi gick in till glassbaren där Cornelia jobbade,och åt en jävla massa glass,somrigt värre :D Sen drog vi vidare till hällvikstrand och solade,hade tänkt att bada men de var för kallt och blåste som fan:( Är hemma nu,ska snart åka tube,riktig sommar de!! sen dra ner till campingen och se vad Jacob gör :) haha stackarn som får jobba i detta vädret..hihi!

Dedär känner man igen.

Måndagsmys!

Helloooo! Vaknade vid 10 i 11 av att min lillebror ringde och förklarade för mig att jag skulle åka och jobba,haha gullig han är! Tog på mig kläder sprang in till mormor och kollade så hon var okej när morfar var borta och så vidare,sa hejdå till Tina som stannade kvar i stugan medans jag åkte och jobbade :) Hur lugn dag som helst på campingen..chill men tråkigt! Slutade vid 6,åkte hem bytte kläder och tog min sletna moped till ellös(inväntar min nya moped som kommer snart :D) Sprang in på pizzan där Emma,Tina,Josse,Sofia och Lollo satt:) senare drog vi upp till sofia och hade de allmänt bra,goa tjejer vill jag lova :) sen tog jag moppen hem,larmade på färjan-.- palla färjaa..men jaja frågade pappa om jag kunde sova hos dom men nepp..dom hade lastat mitt rum med massa saker..jappjapp,drog ner till stugan och nu sitter jag här i min ensamhet..tack för den pappa,du lär få tillbaka din jävel :)

mysigthärligtgrymt osv :)

midsommar

tjoo.. Inte bloggar,hehe! Vet inte varför,har la inte haft så mycket tid för de kanske :) Iallafall så gick vi upp tidigt på fredagsmorgonen,gjorde oss iordning och fixade midsommarkransar och sånt,drog bort till Flatön och för dans runt midsommarstången,dock kollade junioren och minioren bara på för vi hade de perfekt när vi slapp dansa och kunde kolla på istället ;) Sen drog jag och jobbade några timmar,inte så mycket folk de var rätt lungt,mamma och Tina kom ner med mat så jag och tina satte oss och käkade utanför kiosken och hade de allmänt bra tillsammans med Oa,Patrik,Dennis osv :) Åkte till stugan en snabbis och iväg på midsommarfest,go kväll med massa folk,hade jädrans skojj faktiskt :) Sov hos Henke inatt jag och tina,mamma hämtade oss förut så vi köpte med pizza hem och satte oss och käka sen somnade vi rätt hårt,skulle dratt till lysekil men nej,.vi sov stenhårt haha! Inväntar istället Tara,Jenny och Matilda som kommer hit ikväll,massa mys! får se vad som händer :)

woppwopp

Eget boende

Tjoo! har inte blggat så mycket nu de senaste..har packat ur en hel stuga som var fylld med massa saker..inrett den och gjort iordning lite smått,eftersom jag ska bo själv i sommar,kanon! Igår var jenny,lina,alice och cornelia här i stugan,och Tina men hon var här innan! Vi käkade och satt och snackade,långt långt in på natten,sjukt mysigt!
Sen imorse,fixade iordning,sen drog jag och tina till göken,köpte massa saker,sen hem och lagade mat,sen drog vi ut med båten och åkte tube..passade på att bada lite också när man ändå ska ramla i när man åker tube,de hör ju trots allt till,hehe :D slänger in lite bilder också!
Wiiiii,imorgon får ni mer uppdatering när jag sitter på jobbet,hörs hajhaj

Första dagen!

Tjoo,sov länge idag vill jag lova,vaknade vid halv 1 ungefär,gick dirket upp ur sängen ner för trappen hoppade i kläderna på vägen ner för trappen och rakt ut genom dörren och ner till campingen!Första dagen idag :D kalaskul!
Stod i kassan och så vidare,riktigt nice,kommer säkert bli hur bra som helst att jobba där i sommar,träffade även Jacob idag som också kommer jobba på campingen i sommar,en trevlig prick dedär!:) var där hela dagen,kom hem förut,dorg till mormor och morfar och nu är jag hemma igen,de blir en hemmakväll ikväll,kan nva gött de med!:)
Felix <3

Ni är grymt jävla bra grabbar

Partyyy

hello! inte bloggat på ett tag nu,har inte haft tid! På torsdagskvällen drog jag på avslutningsfest med mina fna vänner,kommer sakna varenda jävel,goa som fan är dom!!
Åkte hem på kvällen sen och igår skulle jag åkt iväg,men de blev inte så,gör de senare i veckan istället,på kvällen drog jag på fest igen,alla goa människor,tack för allt och tack för en kanonkul kväll,även om den slutade i hinken för min del..men jaja sånt som händer =/ Idag mådde man allt ifrån bra..haha! men nu börjar de bli bättre,tänker inte resa på mig idag,behöver en viladag så de är chill :)
2 bilder från avslutningsfesten,har dock inga från igår,menmen :)

Morgonpromenad

Sommarlov? seriöst,kan inte förstå :o
Får sätta fart,inte bara att chilla varje dag,ska ut och se mig om på Öarna också,kör en promenad över Malö-Flatön-Ängön,skriver om gårdagen senare,puss

Skolavslutning,check!

Ja,nu var de äntligen gjort! skolan är slut och min goa klass 9A finns inte längre..känns konstigt,men men,ikväll ska de firas på riktigt via fest med 9A och 9D,kommer säkert bli kanon!!!:D Hela klassen var hur fina som helst,vi åkte flak via tegneby och vidare till ellös,jag drog hem och fikade med min fina släkt :') ska snart äta middag också sen drar jag ivääääääg :) först lite bilder från idag!
Haha och JA..jag ska ta tag i mina jävla kinesögon..göra operation eller något liknande,bara dom försvinner!

mjukis och film

Hoppat ner i mjukiskläder och lägger mig i sängen och glor på film efter att ha skrivit på en jävla massa kort,knötit fast snören på dom jävla förbannade rosorna...osvosv

Fixar allt inför imorgon!

Tjoo,drog till skolan imorse,sjukt ovärt,plockade ut mitt skåp och sedan fikade vi med klassen sen tog jag bussen hem med Tina,fanns ingen anledning till att vara kvar i skolan? så pappa hämtade mig i ellös med båten så tog vi en tripp med båten,mysigt! Pappa berättade även att min moped som jag krasha med kanske dom kan laga,byta ut allt och göra iordning den,vore en dröm om dom kunde få igång min favoritbosse igen:)
Ska nu fixa rosor,skriva på korten,fixa fram kläderna och lite sånt,imorgon är de ju trots allt skolavslutning!:D sjukt gött ska de bli att skippa skiten!!
hörs sen

Grillat med tjejerna

tjoo,Försov mig som fan imorse,vaknade vid tjugo i 12,ingen hemma ingenting och jag skulle iväg med 12 färjan? som tur var kom pappa hem så vi drog med en gång! åkte till coffes mormor och morfar och fjorde iordning flaket vi ska ha på skolavslutningen :) riktigt nice blev de faktiskt:D sen drog vi iväg med mopparna och hem till matilda för grillning,riktigt mysigt!! har bråttom,måste kolla ny moped,de var något fel på leveransen på den andra så måste leta efter en ny,ska även ner och träffa min morfar som kom hem från Tyskland idag:D 2 bilder från idag

Lärarmiddag!

Hello,Ingen jävel väckte mig imorse? varken mamma eller pappa så jag hörde när dörren gick ilås då flög en viss Julia Särehag upp ur sängen rakt ner för trappan och hoppade i kläderna ner för utetrappan och fick springa till bussen som en galning,och nejnej de var inte stressigt om ni tror de :)
Åkte till skolan,totalt jävla ovärt för vi hade inte en enda jävla lektion så jag tog bussen till ellös,mötte upp tina där hämtade pappa oss med båten så åkte vi båt hem till mig,lagade mat och fixade oss inför lärarmiddagen :)
Sjukt nice kväll med alla 9:or,så jävla tråkigt att vi måste splittras nu :( min fina klass!
Lycklig tjej när jag fick se Gåke som kvällens trubbadur,där var kvällen räddad,åh fyfan vad bra han är!!!
När kvällen börja ta slut så började jag och tina tralla hem mot henne,pappa kom när vi var halvvägs så han körde hem tina och vi drog och larma på färjan och åkte hem :)

Gosat ner oss i onepiecen!

Nu blir de film i skitvädret,go söndag ändå!

Kvällen igår

godmorgon,eller nej klockan är ju dock halv 4..Igår kom Emma och Tina till mig och vi åt mat och började tagga kvällen på olika sätt,sjukt goa flickor dedär!! sen körde mamma oss till stenshult där de var en jävla massa olika folk! Kvällen var nice,träffade massa som jag inte träffat på sjukt länge så de var skojj :) på kvällen sen kom en jävla massa poliser? fråga mig inte varför för jag vet inte,haha! Johan och Lukas kom en svng så jag satt med dom i johans epatraktor och värmde mig eftersom de pissregna..-.- sen körde emmas pappa oss till färjan där vi åkte med jenny hem,och ner i stugan och la oss,trött som fan!Och idag blir de en chilldag,ska sola sen inför lärarmiddagen imorgon!
bilder från igår :)

Helgens planer

Bloggade inte igår,hann typ inte.. Var först i skolan där vi gjorde ingenting absolut ingenting så de var gött tråkigt!
Åkte till stora höga och därefter stenungsund efter skolan,fixade en massa saker där inne och sen åkte jag med mamma hem en snabbis och iväg med nästa färja för att kolla på tjejerna när dom sjöng i skolan,lika duktiga som alltid!!Sen blev de fredagsmys med mina fina tjejer!! såg på film och pratade och så vidare! Sov hos Tara inatt,massa prat med henne,mysigt!Åkte hem imorse och nu har jag precis ställt fram lite utemöbler inför ikväll så Emma och Tina kommer till mig,så käkar vi här och har de skojj innan vi drar till Henån på fest!! wihooo tagga,asgött att tänka på annat för en stund,så de blir säket asnice!:D nä nu ska jag bära ner saker till stugan,vi hörs imorgon,puss!

Bild från igår

That's life

Varberg!

Hello!
Har inte blivit så mycket uppdatering,haft fullt upp :)
I tisdags drog jag till trollhättan fixade lite saker och så vidare,sen hem en snabbis och iväg till Tina!
Vi gick upp tidigt  på onsdagsmorgonen och gjorde oss iordning för att sedan åka till Varberg och hälsa på en kompis till Tinas familj! Hade de hur bra som helst hela dagen,vi gick på torget,snackade en massa och gick runt!
Kom hem sent på kvällen,var la inte den bästa kvällen beroende på en sak,men pallar inte skriva de här!
Låg och snackade med Tina en stund på natten där,världens bästa vän,en sån vän hittar man inte överallt vill jag lova!
Jag och ivica drog till skolan imorse,Så jävla go grabb är han,grymt bra!!! sådär tjejer..ragga på han nu :) skoja haha!!!
Stannade i skolan dock bara några timmar,känns så ovärt att gå till skolan när vi ändå inte har några lektioner?
''Ha lite damp''
''Lägg dig i gräset''
''fram med håret så skrämmer vi dom inte''
hahha orkar inte med oss ibland<3

Iväg till skolan

Godmorgon
Vaknade för cirka en timme sedan,tog på mig träningskläder och gick ut och tog en morgonpromenad klockan 5 på morgonen? haha drömde mardrömmar och kunde inte somna om,därför hehe! nu ska jag göra mig iordning och springa upp till bussen! vi hörs efter skolan :)

Drar till gymmet

Tjoo
Hemma från skolan nu,hur chill som helst i skolan,vi har inget kvar att göra så vi bara chillar runt till lektionerna,asgött:)
ska se ett par avsnitt av andra avenyn,sen drar jag mig iväg till gymmet och efter de får jag se vad som händer!

Drar hemmåt

Precis ätit middag med lite släktingar,fick äntligen träffa kusinen som jag aldrig någonsin träffat!:)
Nyvaken efter att ha somnat på soffan + pappas tröja..jaja så går de när man saknar sin pappa (a)

Godmorgon

Morning Morning!
Vaknade aptidigt idag,får damp jag som ville sova länge...
Jaja,ska snart ta mig en promenad runt grästorp,och sen träffa en massa släktingar och en kusin jag aldrig träffat..helt sjukt egentligen,så de ska bli asnice!:D sen tar jag tåget hem från farmor och farfar till älskade Malö!
Sista vekan i skolan denna veckan också,+ en ledig dag denna veckan också,så sjukt taggad för sommarlooov!!
Åh saknar redan klassresan,kollar bilder och inser hur jävla kul vi hade :D

En sväng om graven

Framme i Grästorp nu,vi tog en sväng om gammelmorfars grav,fy vad jag saknar honom!
Ska lägga mig i sängen och kolla andra avenyn nu,vi hörs imorgon,puss

Vidare till Grästorp snart!

Haft en förmiddag/eftermiddag i Habo,kalas för min lilla söta kusin!:)
Nu väntar några timmar i bilen hem till grästorp,där vi landar och sover,så tar jag tåget hem imorgon medans resten av familjen fortsätter till Allingsås! Hörs sen i Grästorp,caooo
Jädrans cool kusin måste jag säga ;)

Dagens Planer

Godmorgon alla morgonpigga!
Klockan är 8 och jag har redan vaknat? vad hände där?
Jaja,idag åker jag iallafall till Habo,ska fixa lite grejer där och sen även hälsa på min fina släkt och fira min kusin som fyllde år i veckan:) Ska bli roligt att träffa alla igen,de var ett tag sen sist!
Vi hörs senare,hajhajj!

Städning på hög nivå!

Hade inte så mycket val..var tvungen att städa upp allt som jag slängt runt huller om buller när jag och pappa packade inför Polen...

Polen,Krakow&Berlin

Som ni säkert märker så har jag tagit bort alla gamla inlägg,rensade allt!
Har haft en kanonvecka i Polen med min fina klass+pararellklass!
Mysiga kvällar,mysiga nätter,mysiga dagar,massa fina minnen och mycket intressant var de på auschwitz!
Har haft så jävla roligt med fina vänner,synd att vi splittras snart bara...

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!