Dagarna som varit!

Hejsan! Har inte bloggat så mycket,har haft fullt upp,varit med massa vänner och bara haft de bra!
Måndagen tränade jag en stund med Fanny,sen sov hon hos mig,såg massa andra avenyn avsnitt och pratade massa,riktgit mysigt!
I tisdgas jobbade jag först några timmar,sen mötte jag upp Jasmine Bergman i ellös,så tog vi mopparna till gilleby och kollade derbymatchen mot gilleby/stala -henån! Gilleby gick med seger,grymt bra är dom! saknar fotbollen..
Sen åkte jag hem på kvällen och tog en promenad !
På onsdagen jobbade jag till 5 sen åkte jag hem,tog en springtur med morsan och sen in i duchen,tog moppen till flisan och sov över där med malin,hade de hur jävla roligt som helst,så jäkla goa är dom! sen på natten badade vi i flisans badtunna ruksigt gött ^^ och på morognen åkte jag hem,sen mötte jag upp flisan och malin igen så drog vi till göken,fikade och sen sprang in och hälsade på challe och johan,jobbade för fullt duktiga killar ;) sen drog jag hem,nu ska jag snart dra till ellös,ska möta upp alice,matilda och tara sen drar vi hem till mig käkar pizza och kollar film,har haft några kanondagar! :D

Kommentarer
Mallan

Hej Jullan:)

Svar: tjenaaaree
kimamandajuliasarehag.blogg.se

2012-08-11 14:01:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!