Dagen

Hej! Imorse blev jag näst intill döv när pappa på hans egna lilla sätt ska få liv i mig på morgonen då han tar 2 grytlock och slår imot varandra bredvid mina öron,man flyger upp vill jag lova! och arg på han blir man också!:@
Pappa körde ner mig till jobbet,rätt seg dag idag faktiskt på jobbet,regnet bara öste ner vilket innebar att de inte var så mycket folk..menmen jag städade lite och satt en del vid datan,sen kom chefen tillbaka och då blev de livat igen :) Sen åkte jag hem,plockade lite på rummet,saknade Patrik för mycket så åkte ner till han igen,nä men skulle köpa nån grej till middan! Åkte hem yttligare en gång men tog bara 5 minuter så var jag där nere igen,var tvungen att fråga Patrik vad Dennis menade med sitt sms han skickade..självklart ska dom driva som fan och tycker dom är asroliga själva -.- mm jaja åkte hem för sista gången haha! Lagade mat och sen kom amanda,vi käkade sen drog vi upp och kollade film,med godis och så :) mysigt! Körde precis hem henne till henne och nu ska jag kolla några avsnitt av andra avenyn innan jag somnar:) ledig imrogon,då vi får besök av Jenny (min gudmor) och hennes familj:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!