Göteborg

Hejsan,I torsdags kväll åkte jag hem till Julia en stund och sen drog vi ut på en liten moppetur till stocken,skulle hämta mina saker hos Tina,vi tog en liten tripp till havet med Tina,väldigt mysigt! Sen åkte jag och Julia till färjan och jag drog hem,idag började jag vid 10,men tog 9 bussen in till uddevalla,tog en morgonfika på expresso house med Amanda,Anna och Linnea! hade två lektioner idag,engelska och medecin,väldigt bra dag,sen tog jag en glass med Anna medans vi gick till tåget,jag åkte till Göteborg och mötte upp Tara där,hur roligt som helst att träffa henne igen! Vi tog en fika på stan,pratade en massa och sist en shoppingrunda på nordstan,fick köpt ett par skor och en klänning,visar imorgon :) ska lägga mig i sängen nu och kolla film,up tidigt imorgon -.-

kanonbra dag!






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!