Göteborg

Hejsan! I Måndags åkte jag till Fanny på kvällen och var där med Matilda och Lina! vi hade de mysigt som fan med massa frukt smält choklad och massa godis,filmtittande,prat,flumm och allt dedär! Sen åkte jag hem på natten!
På tisdagen drog jag till Göteborg med Matilda,fanny och Emma :) Vi drog till matildas lägenhet där Rebecka redan var och hon hadelagat tacos;) sen kom Tina också,vi drog sen ner till göteborgkalaset och såg på melissa Horn,timbuktu och några med med andra trevligt folk :) Sen åkte vi hem och sov i matildas och beccas lägenhet :) åkte hem idag,kände att de behövdes..Åkte hem,skulle gått igenom papper med Patrik men gör de imorgon istället tror jag! Drog in till ellös och träffade bröderna liffner en stund :) Och även Vickan,christine,jassan,felicia,julia och massa andra tjejer :) sen körde jag ner Julia till pizzan medans dom andra tjejerna gick,hehe! Åkte och tog en dejt med vickans mamma eller aa..slavade åt flickan som inte orkar gå..hihi skoja nej men hämtade en jacka! Drog till gymmet..solade och nu är jag hemma! ska se på andra avenyn nu,de lyfter allt,dåligt dag,bra dag,vafansomhelst så  lyfter de alltid upp en! big love!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!