Grillmys!

Hejsan! Igår drog jag matilda tara och Alice hem till mig,käkade,såg på film,den grymma med Miley Cyrus-Lol
Sjukt bra var den,massa godis och så! Sen drog matilda och alice hem,jag och tara drog upp och la oss i sängen och snackade massa,mysigt! Vaknade sedan av taras morgongympa..som hon gör på mig..haha hon är go hon!
Sen drog tara hem och jag åkte till jobbet för sista gången denna sommaren..usch vad hemskt,har varit rena paradiset att jobba nere på campingen! Haft så sjukt roligt! Efter de drog jag hem gjorde mig iordning och drog till flisan! Där var jonas,malin,hanna,jessica,johan,johan.carl,fred :) efter en stund drog vi till mollösund,grillade nere vid havet och hade de mysigt! Sommarkväll på hög nivå med massa musik :) drog hem vid 1 och nu är jag hemma,ska lägga mig och se några avsnitt av andra avenyn..Undrar lite vart min storebror är..han som skulle ha huset för sig själv..dock jävligt stökigt antar att han lämnade städningen..haha! 
 
Sista bilder var jag bara tvungen att lägga upp för att visa hur gullig min chef faktiskt kan vara ibland!
Och nej de är ingen facerape utan detta skrev han faktiskt helt själv :) gulligkille han där Patrik!
 

Kommentarer
Mallan

Hej Jullan:)

2012-08-12 15:17:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!