håll i hatten

tjenare,ligger just nu i sängen,har typ världens förkylning,åh orkar inte! Hade de bra igår iallafall,vaknade bredvid 3 nötter imorse..haha vi käkade lite frukost och sen drog malin och flisan hem,jag och tina cpade vid våra datorer och började filma när vi sjöng? tror vi ska bli världskändisar eller ngt? haha oseriöst var de iallafall :-) Sen körde jag hem Tina och jag åkte hem och somnade dirket typ,sov i några timmar sen hade min familj kommit hem..
Ska lägga mig igen och sova bort förkylningen för imorgon är de skola,längtar som fan typ? haha! 
godnatt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!