Lysekil

hej! blev en liten tripp till lysekil eftersom jag och mina bröder skulle köpa träningsställ! eller aa mysträningsdress eller vafan man nu ska kalla de! tog båten dit med min familj..började regna när vi skulle hem..tur man har en mamma som alltid tänker längre än dom övriga 4 nötterna..haha!Så vi hade massa jackor och filtar som skyddade oss från regnet,mysigt ^^sen blev de en glass på flinkiplinki :)  var även borta hos max förut,lämnade högtalara och träffade på hans nya tjej :D skulle iväg ikväll egentligen men har ledverk i halva kroppen så går och lägger mig istället,kollar lite andra avenyn och sen sova,ska ju upp tidigt imorgon för jobb!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!