Mys vid stranden

Hejsan,Idag blev de en lång sovmorgon igen,härligt,dock dålig sömn inatt var uppe från 2-4 inatt och låg vaken kunde inte somna! åhh!! Sen tog jag moppen till Fanny och vi mötte upp Lina och Matilda drog till mollösund hem till Alice och skulle hämta Alice,men hon skulle tydligen inte med? så vi drog vidare ner till havet och hade en mysig förmiddag där! Sen åkte vi till ellös,jag tankade,eller aa pappa eftersom moppen cpar sönder,så nu ska pappa fixa de,hoppas han håller på med de nu! Åkte förbi campingen förut..Där plockas de ut saker vill jag lova,jobbigt att inse att de faktiskt är slut nu =/  Jaja,får tänka bprt de och fokusera på kvällen då de blir tacosmys med mina fina tjejer!<3 här är lite bilder från förmiddagen!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!