Några dagar i Göteborg!

Hejsan! har inte uppdaterat här på några dagar nu eftersom jag haft fullt upp! I söndags blev de jobb hela dagen..på kvällen ville mamma och pappa ut och åka med bilen en sväng så vi åkte ner till Göteborg till Tinas familj,hälsade på dem och prata massa och så:) jag stannade kvar i göteborg medans min familj åkte hem,var ute med tina och elisabeth på kvällen,gick hem till några pojkar..ingen aning vad dom hette..kort minne haha! På måndagen gjorde vi oss iordning sen drog vi till nordtsan jag tina och ivica,hade sjukt roligt med mina skönheter! Jag och tina köpte billiga kallsonger till ivica,vi tyckte vi var asroliga..har en känsla av att vi skämde ut han en del så som vi höll på och flamsa i affären,haha! drog hem på kvällen så drog vi till matildas nya lägenhet! jättefin var de och vi satt och prata med henne och hennes koompis Rebecka! Vi sov över där och drog näsa morgon till nordstan igen,skulle köpa kenzas jacka men naturligtvis var den som jag skulle ha inte i butiken..bajs! åkte till bergsjön hämtade min packning sen drog tina jag och sara till stationen och jag åkte hem! mötte mamma och pappa i stenungsund och shoppade i steungsund med dom 2,haha vilket jag och mamma älskar för pappa går bakom och bär åsarna och betalar! utmärkt enligt oss tjejer! Idag jobbade jag några timmar,ska åka till lysekil med båten med min familj snart! Ikväll blir de att träffa olivia en stund som kommer till malö,sen får jag se vad jag hittar på,ha de så bra,puss!
Fick köpte lite grejer på rean..ett par blåa shorts,vit keps?haha! och ett linne och en klocka!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!