Sista dagen

Hejhej! Tog världens längsta sovmorgon idag typ,eller aa kanske inte världens men Särehags längsta iallafall!
Drog ner till Patrik för sista gången för hela sommaren eftersom idag bommade han igen kiosken för säsongen,helt sjukt vad fort sommaren har gått,dock är den inte slut än men säsongen på campingen har gått med vindens hastighet vill jag lova!Drog sen till gymmet och solade..istället för att sola gratis i solen ute? haha vet inte om jag tänkte igenom dedär fullt ur asså..haha! Drog hem igen och tvingade min storebror göra mat till mig,dock tvingade han mig att städa men de gick rätt fort! Sen kom familjen hem,saknat dom lite,hehe! Vi drog bort till flinken och hörde på min favorit Oa Gunnarsson yttligare en gång leverara fantastisk musik! :) Hade en toppenkväll med familjen,patrik,alex och alla i omgivningen!! Fick även idag ett gullig händlese på facebook då Patrik för andra gången  skriver snälla saker,ingen facerape! Fyy vad bra han är ändå,trots han facerapar en så fort han får chansen,diskkriminerar ena språk,mobbar en och allt dedär,nä skoja go är han! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!