Ska bli gött

Ska bli jävligt gött att för första gången på 1 månad och 2 veckor sova i sin egan säng hemma hos mamma och pappa! Har sovit 3 nätter under sommaren uppe hos mamma och pappa men då har jag antingen sovit på soffan eller i min brors säng eftersom mitt rum användes som ''här gör vi av alla saker vi inte vill ha rum''  haha!
Men ska göra om mitt rum,ska handla massa nya möbler tapelsera och så vidare så nu får de bli några nätter uppe i huset hos mamma och pappa :) ska bli skönt att sova nu ^^ godnatt 
den största saknaden

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!