Tillbaka igen!

Hej! Inte bloggat på ett jävla tag nu men jag tänkte som så att jag skulle tagit vara på dem sista sommarlovsdagarna,vilket jag gjorde,sen började skolan och de blev mycket! Jag har iallafall haft en sista myskväll med mina fina tjejkompisar från min klass,saknar dem redan,har ingen jag kan komma upp för skoltrappen och skrika flytta på dig idiot eller så vidare,dem nya kompisarna tror la man är dum i huvudet om jag gör de,haha! men men :) De var sjukt mysigt och bra hemma hos Jenny som hade fixat allt väldigt väldigt fint! Började skolan,SOS-skydd och säkerhet! Så grymt glad att jag tog den linjen,för de är kanon och pasar mig perfekt!:) Fick en hur bra klass som helst,även schema så jag är supernöjd! Alla i min nya klass är hur goa som helst,klart jag saknar den gamla klassen som fan men ändå gött med ny klass,nya människor :) Jag har även varit på klassresa redan med skydd12A&B då vi livräddade med stora dräkter,hur kul som helst :) Och helgen kommer bli kanon,ska städa nu kommer ju några hit imorgon så måste sätta fart!
Måste säga de att alla var grisigt snygga,haha!;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!