Dagens planer

Tjenixen! Hade gymmet med klassen imorse,vi körde ett pass,roligt men jobbigt! Sen skulle vi gå upp till galleriet för att ha redovisning,usch vad kallt de är ute,helt sjukt,men de är ändå mysigt tycker jag :D bara man har gott om kläder på sig!! Vi fick sluta vid 12 idag för svenskan blev inställd,så drog direkt till gymmet och gjorde hela kroppen pass på 2 timmar,asgött! Sen solade jag i 15 minuter och sedan kom pappa och hämtade mig! Käkade en go sallad och nu ska jag först plugga lite,och sen städa rummet,de behövs tro mig! och sen andra avenyn innan jag somnar! kalasbra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!