fotbollstunering

Tjenixen,tog mig faktiskt upp ur sängen imorse,de är något som är fel,jag kan inte somna på nätterna,somnar inte försen halv 4-halv 5,och sen upp kvart över 5,eller halv 6 igen,så de är skitjobbigt :( Vissa ätter är bättre men oftast går de inte att sova..iallafall så hade vi fotbollstunering i skolan idag,de var faktiskt jävligt skoj,fram tills jag fick verk i knäna,får ju inte spela fotboll egentligen men kunde delta i 2 matcher så de var skojj :) Sen så tog jag 1 bussen hem,träffade Jenny på bussen,så snackade massa med henne,gosigaste tjejen :* drog till stenungsund,juste fick tillbaka mina prover,men tar inte upp de här,för de var inte så bra som jag hade tänkt mig :/ jäkla skit! sen drog jag till gymmet,mötte Johan en snabbis,sen tränade som fan i 30 minuter tills jag SOMNADE på mattan..haha fett pinsamt vare när Linus väkte mig..man ba''tjena läget,jag sov inte asså,jag vilade lite'' åhhh skämdes som fan,typiskt mig. 
Fick bli min otroligt fula blåa jacka idag,fattar inte varför jag köpte den,jag trodde de var kul eller något..men den är så vaaarm och vi skulle gå långt idag så de passade bra! Annars slapp putfit eftersom vi spelade fotboll hela dagen,och då var vi ju ombytta så :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!