God jul

Gick ner till mormor och morfar vid 5 tiden,åt julbord och hade de mysigt,mormor kunde tyvärr inte vara med eftersom hon har samma jävla sjukdom som jag,reumatism men vi underhöll henne i sängen :) Sen upp till oss för julklappsutdelning med morfar,fick precis vad jag ville!




 
" armband-ett av ludwig och ett av mamma,som de var inristat 'min dotter,du är en stjärna i mitt liv'' <3
Te-mugg och te 
tvål och bodygrej
mössan
mormors traditionella almenacka -.- hahaaha
Gåkes skiva,helt klart bästa!
2200 kronor
2 biobiljetter laddat med 200 kronor
presentkort vero moda 1000 kronor
usa filten
nya plånbok,äntligen!
min största idol bland musiken!
morfar och jasmine
jag och min älsklingsmormor i sängen,de är här vi ligger tillsammans när vi har verk i kroppen,jag hissar dock upp sängen en halvmeter högre än henne,man ska ju ligga gött ;) haha!
jag,pappa och broschan (dehär är de ända kortet jag har på mig och min bror som man ser båda två bra)
pappa
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!