Göteborg!

Tjenixen,Taris sov här inatt,vi låg uppe till halv 4 och såg på bästa filmen ''I skuggan av värmen'' helt klart en inspirerande film om hur de är att leva med en knarkare,sjukt starkt! Sen snacka vi en del och somnade tillslut,var dock död när mamma väckte oss halv 8 imorse..yes ta de bara och gå upp,yes! Släppte av Tara i ellös och jag mamma och jasmine drog till göteborg och hem till Camillas lägenhet,där de blev fika och snacka om allt som hänt osv :) Sen choppingrunda på stan,mysigt! & bam de var som att blixten slog ner så fick jag sån verk,tog medicin och gick helt drogad på stan,haha de var hemskt! men fyfan vad gött de är när de hjälper!
Träffade även en hel del människor jag kände,först Becca & amanda,och efter de Jennifer,Pontus och Amanda! Sen åt vi kinamat,släppte av Camilla hemma hos sig och drog te Ikea och nu är vi hemma,ska slänga i mig lite medicin till och hissa sängen högt och låta de göra sitt,men blir helt borta i huvudet..men de är de värt,helt klart.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!