Hemma

Tjenixen,Dagen började stressigt idag vill jag lova,jag och min korkade lillebror vaknade en timme efter att bussen gått..åhhh vilken kick vi fick..hahah sjukaste...Sen säger den jäveln till mamma ''aa jag var ju uppe innan och försökte få väckt julia men hon sa att jag skulle gå ut från hennes rum'' DEN JÄVELN IBLAND ASSÅ,så sa jag inte,de var jag som väckte han när jag insåg att vi försovit oss rejält!! Så mamma fick köra oss...
Kom te skolan iallafall,hatar nya busstiderna,jag kommer inte hem med någpn buss..så mamma måste kompa varje dag för att hämta mig,seriöst de suger balle. Men idag löste de sig eftersom jag har en veeeldigt snäll hellenpellen! Drog te gymmet och tränade+solade,gött som fan. ska käka nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!