julmarknad


Tjenare,kom hem för en stund sen,åkte till henån imorse och mötte upp Felicia,vi gjord eiordning alla grejer och fixade i över 2 timmar,herregud vad mycket saker! Sen började marknaden och de gick väldigt bra måste jag säga,allt kostade från 5 kronor till 20 kronor och vi fick ihop över 2.000 kronor,så de känns bra! :D Höll dock på att frysa ihjäl,aldrig varit med om att de varit så kallt,så nu ligger jag i sängen med verk,så stark verk har jag helt seriöst adrig haft,hoppas att jag kan gå imorgon,så att jag kan ta mig till skolan iallfall! Tidningen var också där,vilket jag flrstod EFTERÅT hon hade tagit bilderna,+ jag blundade på en,wiho livet leker -.- hhah nej men de var roligt,dock blir de en förjävla ful bild i tidningen men men,och somsagt så går alla pengar till cancerfonden så de känns bra att man bidragit med något :) träffade även på Rebecca,jenny,clara,viktor,jonas,henke,jacob och massa mer :) ska fortsätta kolla på andra avenyn nu,kan inte mycket mer göra..
Hade gomiddag och fika med familjen förut osså,härligt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!