lucia

Tjooo,åkte till Ellös skola imorse,kollade på lillbroshans luciatåg,så roligt,garvade på mig när han sjöng solo tillsammans med hans kompisar,dom sjöng varannan vers,åh herremingud,haha!stackars lucian som svimmade av,fy vad läskigt de var! 
Sen snackade jag lite med carrobarro hult och liffner,satt med på deras lektion fram tills min buss gick,drog te skolan och hade inga lektioner,så arg!!!! åh så ovärt hatar de! åkte hem igen,tog bussen med amanda och felicia,och tobias fjäskarN roholt,han försöker lägga in en stöt på morsan,den jäveln! Sen hoppade jag av vid torp köpte några julklappar och sen åkte med morfar hem :) Har precis gått lite på mormor och morfars band med världens finaste utsikt,så mysigt!
Ska plugga röven av mig nu,så jävla jobbigt,men David ska hjälpa mig en dag så de blir bra! Allt löser sig!
Ingen träning idag,behöver fixa med annat :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!