Roligaste leksaken!

Tjenixen,drog till tegneby vid 6,storebroshan körde dit mig,vi lagade tacos,jag matilda alice och Lina,gött som fasiken,satt och snackade en del,eftersom vi hade mycket att säga!! Timmarna drog iväg som fasiken,jag och Alice hittade den bästa leksaken helt klart,ni vet en sån man skriver på en tavla,ska önska mig en sån i julklapp!!!sen skulle vi kolla film men då kom papsen,så jag drog hem,skulle egentligen vidare efter Matilda men blev ändrade planer pågrund av en person,haha! Så är hemma nu och ska kolla film,sen sova är faktiskt rätt så trött :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!