tack för stödet idiot

Gött,de första jag tänkte när jag smsade min broder var''yes nu hjälper han mig'' men nej..man ska tydligen ta död på de som är på andra sidan väggen själv..Ska jag ta kökskniv och hugga mig igenom väggen för att sen kunna ta dö på de som är på andra sidan? idiot e han. Och när jag väckte pappa så fick jag som svar''du drömmer,gå tillbaka och sov nu,väck förfan inte mig'' haha jahopp..taaackar :') tänker sitta här tills djuret på andra sidan väggen tar sig igenom,får la se om jag överlever,de låter som fan,snart är han igenom,lovar..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!