tog en break från verkligheten

Yes de gjorde jag,denna dagen levererade ingenting,förutom att jag varit väldigt arg och ledsen,besviken på mig själv! Jag är jädrans nöjd med min linje,de är jag! Men vissa ämnen i den linjen som tillexempel engelska och matte,jag tror aldrig jag har hatat något så mycket som dom 2 ämnena! Dom har tillochmed fått mig att börja fundera på att hoppa av skolan. Men att hoppa av skolan idén var inte så värst populär hos ågon i min släkt..
Får kämpa på men jag har liksom 6 arbeten i engelskan som ska vara klara innan fredag,och jag kan inte engelska,de är inget jag bara säger utan jag kan inte.har aldrg brytt mig om engelskan för jag hade sveriges värsta lärare innan men nu på gymnasiet trodde jag att jag skulle örja bry mig mer,men nej vilket gör att jag blir besviken på mig själv.men jag ska ta tag i dehär,imorgon sätter jag mig med arbetena,mormor och morfar har sagt att jag ska få betalt om jag går kvar i skolan,och pengar är min största kärlek typ,nej  men jag älskar att ha extrapengar! Förövrigt går de asbra i dom andra ämnena,betygen ligger mellan C och A vilket jag är väldigt nöjd med.men i engelskan är de tvärtom F och E och matten E men jag hatar matte för de,shiet de var gött att skriva av sig yes! 
Och med tanke på att jag gått runt hela dagen och oroat mig för engelskan och inte KUNNAT GÖRA ETT SKIT PÅ ENGELSKAUPPGIFTRNA eftersom jag inte kan engelska och mamma och pappa jobbat exakt hela dagen så drog jag till gymmet istället och kom på andra tankar,äckligt gött! men imorgon jobbar mamma kort dag så då ska hon hjälpa mig,ska sova helt slut,hejdå / arg sur irriterad tjej

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!