Torp med Tobias

 
tjobre,började dagen med att missa alla jävla bussar på hela orust?!?!?! så de slutade tillslut med att jag fick åka med mamma till färjan och sen fick jag hoppa in i bilen med Cilla så körde hon mig till henån,snäll som hon är!
Sen hade jag en lektion med vikarie,sen skulle jag iväg till sjukhuset,hatar de stället mer än något annat,helt seriöst! menmen,stannade inte länge,hoppade på bussen och skulle dra hem,slutade med att jag och Tobias Roholt hoppade av vid torp och handlade,jäklarimej va go den killen är! Missade bussen gjorde vi också..killar nivet... haha nej men vi gick in på donken och väntade tills nästa buss,hade massa att prata om så de var sköjj :D sen åkte jag till gymmet,med mamsen,och sen kom pappa och jag åkte tillbaka till uddevalla igen -.- gjorde en grej och sen en snabbis in på torp där jag fick köpt ett sött linne och en keps,tvungen att ha en keps för att täcka mitt ögonbryn som är alldeles svullet vid piercingen :( är nu hemma och ska plugga litegranna 
 
morsan som tror hon är biff? haha
Dagens klädsel,och skor
kepsen+ BLIBBSAKEN...hahahah
linnet och kepsen
mamma <3

Kommentarer
Anonym

Du och din mamma alltså, daaaamn så snygga!

2012-12-06 22:10:27
URL: http://perssonronja.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!