Videoinlägget fungerade inte,ni får frågorna såhär

 
-Vad har hänt med din lillebror? -Han tappar håret och ögonbrynen och ögonfransarna,för han har haft en sjukdom,men han är helt frisk nu!
-Hur firar du jul,och vad önskar du dig?-Jag firar jul med min släkt,23 på pappas sida och 24 på mammas sida
Jag önskar mig,ögonopperation (få bort mina kinesögon) och ärropperation,vill få bort mina fila R :( pengar och ett garage,pappas grejer tar upp hela gargaet typ :(
 
-Vad tycker du om Amanda Fjellsedht?-OMG DE VILL NI INTE VETA..skoja,Nej Amanda är jättesnäll,lite efterbliven av sig en de är hennes grej ;) skoja,jordens snygging e hon,go tjej som fan :D
Vad har du för drömmar?-Först gå ut gymnasiet,sen resa en massa,tjäna lite pengar på något snabbt jobb (typ norge eller ngt) och sen flytta till fina Stockholm och söka polishögskolan och sen jobba skiten ur mig som polis!! Sen ska jag skaffa mig de feetaste huset,vid vattnet!! en snygg man och sen leva livet,utan barn! Kan inte hantera barn!!
Varför startade du din blogg?-Vet faktiskt inte,kommer inte ihåg :O
Favoritämne i skolan?- Självförsvar,helt klart!! med favvo snuten Tony <3
Är du oskuld?-Nej de är jag inte!
Älskar du din bror Ludwig?-Ja de är klart!
Hur känns de att bo på en öde ö?- DE ÄR INGEN JÄVLA ÖDE Ö!!!! De är en bra och fin Ö :( nej men på vintern är de lite öde,men på sommaren full rulle!! :D
Är alla på Orust bönner?- ehm nej finns inga bönner på Orust..haha skoja ja de finns en del bönner.
Vad är de bästa med andra avenyn? ALLT,verkligen ALLT är bra med andra avenyn!
Vem väljer du Amanda Fjllsetdh eller kim i andra avenyn?- HAHAHA JA INTE DIG IALLAFALL AMANDA <3 
skoja,nej men Kim såklart?-.- puss amanda :*
Har du pojkvän? Vad hände med din pojkvän?-haha nej jag har ingen pojkvän,och vad som hände med han vettefan,vembryrsigliksommohaha!
Vilka är dina favoritnamn?-Leonard,Kim,Kimberly,Anastasio,madelene,robbyn(på en tjej) Liam
Vilka killar faller du för?- killar med keps!! bruna ögon,piercingar i tungan eller ögonbrynet eller bröstvårtan,sjukt snyggt!!! Och killar med humor!!
Du vet hon jennifer harrysson i din klass,visst är hon så jävla het? Kan jag få hennes nummer?- Ja ellerhur,ashet är hon :D har tyvärr inte hennes nummer :(
Vem började säga de med kinesögon? Du är väl svensk?-JA jag är svensk,och tyvärr var de jag som började säga de med kinesögon,min familj kallar mig de,och säger att jag är adopterad och nit-lotten i familjen osv -.- :( haha ;)
 
 

Kommentarer
-.......-

DU SVARADE INTE PÅ ALLA!

2012-12-23 15:00:42
besviken

du stava fel på fjeldseth....
och fuck you att du inte svara på alla frågor :(

2012-12-24 00:14:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!