Fixar allt inför imorgon!

Tjoo,drog till skolan imorse,sjukt ovärt,plockade ut mitt skåp och sedan fikade vi med klassen sen tog jag bussen hem med Tina,fanns ingen anledning till att vara kvar i skolan? så pappa hämtade mig i ellös med båten så tog vi en tripp med båten,mysigt! Pappa berättade även att min moped som jag krasha med kanske dom kan laga,byta ut allt och göra iordning den,vore en dröm om dom kunde få igång min favoritbosse igen:)
Ska nu fixa rosor,skriva på korten,fixa fram kläderna och lite sånt,imorgon är de ju trots allt skolavslutning!:D sjukt gött ska de bli att skippa skiten!!
hörs sen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!