Helgens planer

Bloggade inte igår,hann typ inte.. Var först i skolan där vi gjorde ingenting absolut ingenting så de var gött tråkigt!
Åkte till stora höga och därefter stenungsund efter skolan,fixade en massa saker där inne och sen åkte jag med mamma hem en snabbis och iväg med nästa färja för att kolla på tjejerna när dom sjöng i skolan,lika duktiga som alltid!!Sen blev de fredagsmys med mina fina tjejer!! såg på film och pratade och så vidare! Sov hos Tara inatt,massa prat med henne,mysigt!Åkte hem imorse och nu har jag precis ställt fram lite utemöbler inför ikväll så Emma och Tina kommer till mig,så käkar vi här och har de skojj innan vi drar till Henån på fest!! wihooo tagga,asgött att tänka på annat för en stund,så de blir säket asnice!:D nä nu ska jag bära ner saker till stugan,vi hörs imorgon,puss!

Bild från igår

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!