Kvällen igår

godmorgon,eller nej klockan är ju dock halv 4..Igår kom Emma och Tina till mig och vi åt mat och började tagga kvällen på olika sätt,sjukt goa flickor dedär!! sen körde mamma oss till stenshult där de var en jävla massa olika folk! Kvällen var nice,träffade massa som jag inte träffat på sjukt länge så de var skojj :) på kvällen sen kom en jävla massa poliser? fråga mig inte varför för jag vet inte,haha! Johan och Lukas kom en svng så jag satt med dom i johans epatraktor och värmde mig eftersom de pissregna..-.- sen körde emmas pappa oss till färjan där vi åkte med jenny hem,och ner i stugan och la oss,trött som fan!Och idag blir de en chilldag,ska sola sen inför lärarmiddagen imorgon!
bilder från igår :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!