Lärarmiddag!

Hello,Ingen jävel väckte mig imorse? varken mamma eller pappa så jag hörde när dörren gick ilås då flög en viss Julia Särehag upp ur sängen rakt ner för trappan och hoppade i kläderna ner för utetrappan och fick springa till bussen som en galning,och nejnej de var inte stressigt om ni tror de :)
Åkte till skolan,totalt jävla ovärt för vi hade inte en enda jävla lektion så jag tog bussen till ellös,mötte upp tina där hämtade pappa oss med båten så åkte vi båt hem till mig,lagade mat och fixade oss inför lärarmiddagen :)
Sjukt nice kväll med alla 9:or,så jävla tråkigt att vi måste splittras nu :( min fina klass!
Lycklig tjej när jag fick se Gåke som kvällens trubbadur,där var kvällen räddad,åh fyfan vad bra han är!!!
När kvällen börja ta slut så började jag och tina tralla hem mot henne,pappa kom när vi var halvvägs så han körde hem tina och vi drog och larma på färjan och åkte hem :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!