Partyyy

hello! inte bloggat på ett tag nu,har inte haft tid! På torsdagskvällen drog jag på avslutningsfest med mina fna vänner,kommer sakna varenda jävel,goa som fan är dom!!
Åkte hem på kvällen sen och igår skulle jag åkt iväg,men de blev inte så,gör de senare i veckan istället,på kvällen drog jag på fest igen,alla goa människor,tack för allt och tack för en kanonkul kväll,även om den slutade i hinken för min del..men jaja sånt som händer =/ Idag mådde man allt ifrån bra..haha! men nu börjar de bli bättre,tänker inte resa på mig idag,behöver en viladag så de är chill :)
2 bilder från avslutningsfesten,har dock inga från igår,menmen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!