Skolavslutning,check!

Ja,nu var de äntligen gjort! skolan är slut och min goa klass 9A finns inte längre..känns konstigt,men men,ikväll ska de firas på riktigt via fest med 9A och 9D,kommer säkert bli kanon!!!:D Hela klassen var hur fina som helst,vi åkte flak via tegneby och vidare till ellös,jag drog hem och fikade med min fina släkt :') ska snart äta middag också sen drar jag ivääääääg :) först lite bilder från idag!
Haha och JA..jag ska ta tag i mina jävla kinesögon..göra operation eller något liknande,bara dom försvinner!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!