1.En bild på dig och 10 faktapunkter

-Jag har fobi för fötter,jag tål dom inte vad äckligt de är med fötter. usch
-jag mår seriöst dåligt av att ha sånna kinesögon jag har,driver ofta om dom,tycker de är askul men samtidigt hatar jag dom extremt mycket!
-Jag saknar min gamla klass från grundskolan,har flera gånger funderat på att byta skola,men den linjen jag går gör att jag stannar kvar!
-jag vill utomlands nu,seriöst,NU!
-jag skulle haft 2 storebröder,dock bara en i liv,David eller Daniel eller vad han nu ens hette dog i spädbarnsdöd,jag var inte född då men aa.
-Jag vill flytta till stockholm,drömmer om de varje dag typ,är så grymt taggad :)
-Jag röker inte!Finns en jävla massa som tror de,så nu jävlar vet ni att jag inte gör de!!!
-jag kommer fan inte på fler saker nu,jävla dålig fantasi,yes
-Jag kollar på Andra Avenyn minst 2 timmar innan jag lägger mig på vardagar (om jag inte sover med kompisar..dom har tröttnat att kolla på de..) idioter..haha skoja!
-Jag tycker inte om Göteborg,hatar de stället rent ut sagt...
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!