Bio i göteborg

Tjotja,gick till bussen imorse..eller nej juste..jag SPRANG SOM EN GALNING TILL BUSSEN eftersom den lilla jäveln till lillebror inte väckte mig innan han gick upp till bussen..så blev lite stressigt.. men men kom till skolan och hade 1 lektion..sen dags för andra lektionen,jävligt roligt faktiskt,hade jädrans skojj med min finfina vän Amanda,så jävla rolig är hon! Sen drog jag till göteborg och vi mötte upp tina,alice,lina,jenny,cornelia,fanny & matilda & vickan,träffade sedan efterlängtade flisan och jassan och många mer :D Vi drog på bio hela klumpen,breaking down 2,hade ju inte sett dom andra så fattade ju inte så mke,men de var mysigt ändå :) Sen tog vi bussen hem,jag och tina lagade tacos när vi kom hem,hungriga som vi va ^^och nu ligger vi i sängen,dax att sova,upp grisigt tidigt imorgon..
mysbild från bion,och en jävligt ont fot,efter att ha gått helt på foten hela dagen :(

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!