Dag 4. Mina syskon

Storebror Jim Haksten 22 år,har dock bara samma mamma,för annars hade min pappa varit typ 10 år när han fick honom,haha! Han är jävligt bra att ha när man ska på fest,min egna lilla chafför (y) prima de! annars träffas vi inte så ofta,han jobbar hela tiden,och när han inte jobbar är han i stockholm tillsammans med Aik och black army,han är med där så vi träffas ju några gånger i veckan iallafall :)
 
Lillasyster Jasmine,14 år,tror jag! Vi har samma föräldrar,bråkar hela tiden,är la sams när ni typ behöver tjata till oss samma saker,annars är de slagsmål dygnet runt :D nej men hon är faktiskt bra ibland!
 
Lillebror Ludwig,12 år,elle rnågot,skojar inte när jag säger att de är sveriges jävligaste sketunge! åh vad jag vill knyta till honom ibland!!! Valde en bild på honom när han har hår,ögonbryn och ögonfransar,han vill nog helst bli påmind om att han faktiskt en gång i tiden hade de! Jag och min bror kan faktiskt ha jädrans roligt tillsammans,men bråkar en hel del också,eftersom den ungjäveln alltis har något retsamt att säga!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!