Dejtat akuten

Tjenixen,de blev en tur till akuten i uddevalla iallafall,kunde inte gå på foten efter självförsvaret..så lika bra att åka in,TRO INTE ATT JAG SKÄMDE UT MIG! seriöst,hur jävla klantig kan en människa bli?
 
Först-så ligger jag inne i ett rum med en säng,så ska jag sträcka mig efter mobilen,men tar i lite för hårt så river ner ett bord,(då tänkte fiffiga jag att de är ingen som ser så de skiter la jag i) yes..bara de att doktorn kommit in precis samma sekund som jag rev ner de..-.- 
 
-Sen så när jag fått mina kryckor så ska jag ta fösta hoppet..märker då at ena kryckan är typ 50 cm kortare än den andra så jag välter ner på golvet när sköterskan ser på,döda mig vad pinsamt de var!
 
Har iallafall förtöjt ut ledbandet så ska hoppa på kryckor i 5 veckor,i helvete heller att jag ska,går fanimej inte till skolan med ett par kryckor!!!
finns nog inga ord hur mycket jag hatar denna tjejen :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!