fruktansvärd morgon

HAHAHHA särehag i ett nötskal,så jävla typiskt!
 

Sov ju hos Emelie tog en buss från tegneby vid 10 över 7 typ,åkte in till uddevalla,tänkte då ''jag går av vid kampenhof'' men NEJ nussen svängde ju förfan inte till kampenhof..så jag fortsatt turen på bussen och tänkte då''aa men jag hoppar av i henån då'' mm visst..MEN BUSSEN SVÄNGDE JU FÖRFAN INTE IN TILL HENÅN HELLER! istället körde den upp på någon väg,och visste inte vart jag var,gick mot ett håll..kom ut på någon sleten jävla väg,hittade en busskur,men där skulle de inte gå någon buss försen halv 2..så jag fortsatte gå..kom till en annan och kunde därifrån ta mig till uddevalla..tog bara några timmar extra men jag kom fram iallafall :)
HAHAH åh döda mig vilken morgon

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!