Göteborg igen!

Tjena,igår väckte mamma mig och Tina runt 9,gick upp och duschade,gjorde mig iordning,väckte Tina igen..sov som en sten den ungen,haha! Sen körde pappa hem Tina,och efter de körde han hem mig till Emelie,jag fixade iordning hennes hår,sen åkte vi hem Anna och Uffe ner till Göteborg,favoriterna ;) Jag och emelie kollade runt i affärer,fikade,kollade lite till,åt mat osv,hade hur kul som helst,längesen jag skrattade så mycket måste jag säga,den tjejen är verkligen rolig,och de var väääldigt längesen vi hade en egen dag med bara vi 2 så de var hur mysigt och roligt som helst! Sen tog vi spårvagnen hem till Matilda,där matilda,fanny,tara,cornelia,tina,sofia också var :) Vi snackade en hel del,och vissa köpte hem pizza,jag och Tina tog bussen hem runt 12 och papsen hämtade oss i stenungsund,somnade direkt när jag kom hem,och idag måste jag ta tag i allt plugg som ligger i en hög i sängen bredvid..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!