Gymmet+solat

Tjenixen,3 lektioner i skolan idag,hatar när de är 3..känns som dagen aldrig tar slut..:(  Var först på gymmet med klassen,alltid roligt! Sen så hade vi medicinprov,gick relativt bra tror jag,hatar medicin så nöjd om jag får godkänt iallafall! Och sist Svenska,hade redovisning om Stefan Gödicke,de var faktiskt roligt,eftersom jag följer hans liv i andra avenyn varje dag,och även hans liv som Stefan Gödicke på fejjan! Slutade vid halv 2,tog bussen till gymmet,körde stenhårt och belönade mig själv med en lååång solning,asgött! är hemma nu,har kollar på portkod 1321 och nu ska jag krypa ner i sängen med andra avenyn,hörs imorgon!
Rätt så gammal bild,men saknar håret vill jag lova :o

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!