Hemma idag

Tjenare,hemma idag från skolan,har inte ont i foten idag,sjukt konstigt men de gör faktiskt inte alls lika ont idag,kanske beror på allt jag fick på mig på foten igår när vi va på sjukhuset,dom lindade ju förfan på allt dom hade..haha! Nej men vill inte ha kryckor i skolan,jag vägrar så är hemma idag,ska ju egentkigen ha kryckorna i en månad så känns sådär men aa.. vill inte! så ska sätta en påse på foten och gå till skolan imorgon,de ör inte alls lika ont att gå när man har ala stödband på :) kom precis hem,var hos mormor och morfar och klagade på att jag var hungrig,så morfar gjorde mat till mig :) hihi,ska plugga nu,eller nej ska nog sova,haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!