Henåa

Tjoo! Igår fyllde mamasen år,så vi hade kalas för henne under dagen,riktigt mysigt :* sen på kvällen drog jag till ellös skulle hämta Tina,vi åkte hem till cornelia och hamnade på värsta festen ;D haha nej men hennes föräldrar hade 40-årskalas! Var riktigt roligt att träffa hennes föräldrar igen,så goa är dom! Vi åt mat och fikade,mysigt som fan :) sen tog vi på oss massa kläder och tog mopparna till henån hem till Jacob,hämtade upp honom sen drog vi ner till statiol och hängde där? brist på liv? hahah! sen kom Pontus Dahlin och Rasmus Norborg en stund också,trevligttrevligt! Jag och cornelia kom på massa minnen som vi gjort,fyfan vad jag garvade,sjukt vad mycket vi gjort tillsammans ändå! Sen vid halv 2 typ? drog vi och lämnade av jacob och tog mopparna hem,de var ändå en kul kväll,även om vi stod ute hela kvällen/natten så hade jag iallafall ändå kul :D sen drog vi hem till Tina,försökte somna sen kom jag på att tina är en idiot så började hoppa på henne i sängen och dampade loss,haha nej men sen låg vi och snacka en stund innan vi somnade,och idag fyller syrran år,kalas igen! ;)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!