Min tur denna helgen..

Yes..min tur att ha en plugghelg denna helgen,hade gärna gjort andra saker som jag hade planerat vill jag lova!
Men men,har hur mycket som helst som ska göras färdigt och lämnas in i skolan,så fick bli en plugghelg! hatar de,så jävla tråkigt,men nu har jag faktiskt bara ett arbete kvar,och efter de ska jag fanimej fira med cola och andra avenyn!
Yes..jag har grisigt svårt att konsentrera mig..rullar runt i min stora säng och sjunger,har jennys tröja på mig,hoppas du inte saknar den..för den är väldigt gosig ;-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!