Onsdag

Tjenare,ingen bloggning igår,jacob var med mig i skolan och skuggade min grymma linje (om man räknar bort allt plugg) sen drog vi hem te mig och kolla film,sen drog jag iväg till ellös en sväng och kom hem vid 10 och somnade strax efter de.
Idag drog jag in te skolan vid 9,vi hade självförsvar med Tony,favoritlektionen helt klart,så jävla kul är de!! Sen hade vi rast i nästan 3 timmar så jag,linn,emelie,anna och amanda drog in till torp och käkade subway,hur gott som helst! Sen tillbaka och ha mattelektion,drog och simmade en timme efter skolan och solade även,hemma nu och nu blir de plugg,har prov imorgon!!!
gosetjejerna :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!