Simmat

Tjena! Började dagen idag att min lillebror ropar ''de är en kvart kvar innan bussen går ska du med?'' EH VAFAN TROR DU IDIOT? och rusade ner för trappan och fick slänga på mig kläder och springa upp! åh -.-
Började med vård i skolan,helt okej lektion,de gick rätt snabbt faktiskt,och sen kom de efterlängtade provet..eh nej..fyfan hatar matte,gjorde några få tal och sen gav jag upp och tog min väska och drog till badet och simmade i en hel timme,jobbigt men gött! Och nu är jag hemma,tror jag har feber eller något,mår inte alls bra,menmen får la friskna till med andra avenyn!
Har inte haft smink på hela veckan,asgött! får så jävla röda ögon av sminket..ååhh uhsduivzgsduviasghd

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!