Torsdag!

Tjenixen,igår drog jag till uddevalla en sväng med mamma och ludwig,skulle köpt presenter till mamma men hittade dåfan ingenting -.- träffade emelie och sofia på torp,och min favorit,Anna emelies mamma ;) åkte till färjan där pappa stod redo med min moped,jag hoppade på och åkte iväg till hällevikstrand och hade en toppenmysig kväll med Jenny,Alice och Lina! Bästa som finns dom myskvällarna,vi snackade hur mycket som helst,åt massa gott och så vidare,tog mopen hem på natten,riktigt gött vare,jag hade varma kläder och de var klart ute,och inte så kallt,så de var asgött! :D Var nyss borta på mammas jobb och trackade hennes bästakompis Helene,men jag var för trött för de så jag åkte hem igen och kollade på taken 2! asbra film,trög i början men fyfan vad grym! Och nu väntar jag tills mamma kommer hem,måte fixa lite saker och sen drar jag till ellös ikväll :) Hoppas fanimej alla njuter av lovet,för de är ju snart slut! :@ 
de sägs att man ska gå vidare,deärdåfanintelättskaniveta

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!