Välj min linje

Jag tycker fan min linje är så in i helvetes jävla rolig! Visst de är mycket plugg ena veckan..men i helhet älskar jag den!
Vi gör extremt mycket roliga saker,därför har jag slängt in lite olika bilder på vad vi har fått göra!
Som tex,livrädda med stora dräkter,vart ute och vandrat,lärt oss skjuta med vapen,ridit,vart på läger och haft supermysigt och roligt,lärt oss smälla bomber och rökraketer,stå vakt på evenemang,träna självförsvar med polisen,är på gymmet och biffar oss, aa som ni förstår,vi gör en jävla massa roligt! Så vill ni bli Polis/brandman/ambulansförare/läkare/underksöterska mm eller så välj linjen,helt klart värt de!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!