Yes

Tjenare,drog hem tidigare igår från skolan,hade sån jävla verk i lederna..och inga tabletter,korkat! Mådde illa som jag gör ibland när de verker så åkte hem! Träffade henke och emelie på bussen,juste totte var med också..som tjatade om att få åka på mi skateboard...hahaha skoja,snarare jag som frågade om han ville åka..!
Sen på kvällen drog jag till mollösund,hem till alice och hade en myspyskväll med henne och Jenny,alltid lika roligt,och mysigt! Så glad att vi håller kontakten även fast alla går på olika skolor!
Och idag,skulle jag åkte och kollat på fotbollscup,men hade verk imorse också så jag fick ställa in,verken gick bort runt 1 så låg och kollade film,sen kom Julia hit och vi kollade på Taken 2,favoritfilmen ;)
Hon åkte precis hem,och jag ska käka mat med papsen nu,han har varit och fixat mat..kan nästan gissa på att de blir pizza..-.- haha,bara vi hemma nämligen!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!