Go söndag

Tjenixen! Var i grästorp igår,roligt att träffa farmor och farfar igen,dock tråkigt att se farmor må så dåligt :( Drog hem på kvällen kom hem runt 11 ungefär,satte mig vid datan oc Tina fick stå för underhållningen! haha!
Imorse,vaknade inte försen 12 typ? otroligt gött att sova ut,såg på 2 filmer,Maria Wern och en film av camilla läckberg! Sen försökte jag mig på att plugga lite,precis varit ute på en görlång promenad,så gött att med musik i öronen bara luffa runt i skogen och vandra,haha jävla bonne julia men så äre! så nu lägga mig och se på en film till,sen plugga lite och sen somna till andra avenyn. hörs
fick köpt mig ett par nya skor igår,tack mamsen :*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!