Avslutar praktiken idag!

Godmorgon! Sista dagen på praktiken idag,känns konstigt men ska bli så skönt och roligt att komma tillbaka till min fina skola,saknat den som fasiken! Morfar hämtar mig snart,och kör mig till stensbo,glass och kaka är fixade så nu ska vi ha de lite mysigt såhär sista dagen! :) Skojade med mamma imorse,hörde att hon var påväg in i rummet för att väcka mig,skyndade mig som fan och gömde mig under sängen,tänkte aldrig på att hon trodde att jag hade blivit kidnappad,och sprang runt och elatade igenom huset och ville ringa polisen,haha ups då var de dags att komma fram,haha stackarn! Hon hade nybakat bröd framme idag,eftersom de är fredag! Så gott! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!